Педагогічний рівень підготовки викладача передбачає поєднання ґрунтовних професійних знань і виконавської майстерності із власним мистецьким доробком, створеним на основі практичного особистого досвіду.
На виконання наказів управління культури, з питань релігій та національностей облдержадміністрації від 01 жовтня 2019 року № 127, від 16 жовтня 2019 року № 135, від 20 листопада 2019 року № 151 на базі Волинського коледжу культури і мистецтв імені І. Ф. Стравінського, Луцької музичної школи № 1 імені Ф. Шопена протягом жовтня – грудня 2019 року Обласним науково-методичним центром культури спільно з Волинським коледжем культури і мистецтв імені І.Ф. Стравінського проведено обласні семінари-практикуми викладачів струнно-смичкових інструментів та викладачів струнних народних інструментів (домра, гітара) мистецьких шкіл.
Підвищенню навчального рівня семінарів сприяло залучення до участі в них Заранського В. І. – професора Львівської національної музичної академії імені М.В. Лисенка та Дмитренко-Гулінську М. – викладача-методиста вищої категорії, педагог по класу домри Київської ДШМ №6 імені Г. Жуковського. Цікаві методичні доповіді, практичні заняття і майстер класи провели викладачі-методисти Волинського коледжу культури і мистецтв імені І.Ф. Стравінського: Вівчарук І.М., Міклоші С.Л., Мішенін В.В; викладач вищої категорії Луцької музичної школи №2 Олексюк А.В. Вони висвітлили актуальні проблеми методики навчання гри на музичних інструментах, підбору репертуару, залучення дітей до навчання у мистецьких школах.
В семінарах взяли участь 133 слухачі з 38 ДМШ і ДШМ області (викладачів струнних народних інструментів (домра) – 19, струнних народних інструментів (гітара) – 38, струнно-смичкових інструментів – 76).
Всі семінари-практикуми відбулися на належному організаційному і методичному рівні, відкривши подальше обговорення і вивчення проблемних питань навчально-методологічного характеру. Їх зміст і форма проведення сприяли підвищенню фахового рівня викладачів, удосконаленню методики викладання у школах естетичного виховання, розуміння особистісного підходу до реалізації перспективних планів освітньо-виховної програми шкіл естетичного виховання.